Ga naar inhoud

Foto

BSplayer

47 replies to this topic

#16 LABoy

LABoy

Snoersleper

• Members
  • 2 Posts:

Gepost 01 augustus 2006 - 00:12

QUOTE (ilco @ May 29 2006, 14:13)
QUOTE (pp42 @ May 29 2006, 0:55)
Hier is kun je gratis de betaalde versie download, die zonder save! http://www.kaldata.c...download&id=417

De Pro versie van Bsplayer is altijd Zonder WhenUSave aangezien je daarvoor
een registratie sleutel moet hebben en die is niet gratis ... dry.gif

eeeeeeeeeeeeey bedankt ik kon eerst niet vinden alleen maar met die klote addware thumb_yello.gif hug.gif

#17 Sananna

Sananna

Snoersleper

• Trial
  • 1 Posts:

Gepost 20 augustus 2006 - 18:21

protest.gif
Hi ik ben nieuw hier, en heb meteen al ellende.
Ik had eerst de BSplayer gdnld zonder whenUsave, daarin kon ik de film die ik wou kijken (V for Vendetta) met subs niet afspelen (andere wel).
Dus ik de nieuwste BS installeren, 2.10, waarbij je overigens wél de whenUsave gratis krijgt (best een irritant prog. btw) en nu kan ik de film wel afspelen, alleen is er gewoon helemaal geen geluid bij! Wat heb ik daar nu aan.
Heb m al een keer opnieuw geinstalleerd en dat veranderde niets. Bij de eerste versie BS die ik had deed de audio het wel gewoon....alleen de gewenste film dus niet.
Heeft iemand enig idee waarmee ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt ext3_drugs.gif
[B][COLOR=purple]poep in je schoen

#18 Inter

Inter

Op-Auditie

• Members
  • 96 Posts:

Gepost 03 september 2006 - 07:25

Mss had je de nodige codecs niet om deze film af te spelen met je vorige....
Btw die whenusave kan je erna af je pc gooien zonder er nog enige last van te hebben

BS player rules!!

cheers

#19 shtinkert

shtinkert

Snoersleper

• Members
  • 11 Posts:

Gepost 04 september 2006 - 15:03

QUOTE (sape @ Jun 20 2006, 10:00)
QUOTE (floda @ Jun 20 2006, 2:42)
is deze veel beter dan windows media player?
Ben gewoon de wmp te gebruiken en heb daar nog nooit problemen met gehad. Wat zijn de voordelen van deze?

Probeer het uit, de één vind BSPlayer beter & een ander weer Windows Media Player.

Héé ik had uno vraagje....
Ik maak gebruik van Windows MediaPlayer, maar wanneer ik films met .srt bestand wil afspelen doet ie het niet.
Dus gebruik ik de subtitled media player van SubSync, maar het beeld kan daar nooit op Full Screen staan (= vrij irritant).

Vraag = Hoe kan ik Windows Media Player ondertitelingen laten afspelen?

Grtsz

#20 kwelgeest

kwelgeest

Bijrolspeler

• Members
  • 290 Posts:

Gepost 05 september 2006 - 16:04

het progje vobsub installeren.(effe googlen)

#21 teehee

teehee

Snoersleper

• Members
  • 11 Posts:

Gepost 23 september 2006 - 16:02

QUOTE (shtinkert @ Sep 4 2006, 17:03)
QUOTE (sape @ Jun 20 2006, 10:00)
QUOTE (floda @ Jun 20 2006, 2:42)
is deze veel beter dan windows media player?
Ben gewoon de wmp te gebruiken en heb daar nog nooit problemen met gehad. Wat zijn de voordelen van deze?

Probeer het uit, de één vind BSPlayer beter & een ander weer Windows Media Player.

Héé ik had uno vraagje....
Ik maak gebruik van Windows MediaPlayer, maar wanneer ik films met .srt bestand wil afspelen doet ie het niet.
Dus gebruik ik de subtitled media player van SubSync, maar het beeld kan daar nooit op Full Screen staan (= vrij irritant).

Vraag = Hoe kan ik Windows Media Player ondertitelingen laten afspelen?

Grtsz

Het is mogelijk, maar niet de moeite waard als je bsplayer hebt geintalleerd...
bsplayer is veel gemakkelijker... open avi en sleep de .srt in het venster... klaar! beerchug.gif

#22 Ken G

Ken G

Figurant

• Members
  • 160 Posts:

Gepost 02 oktober 2006 - 21:15

Als je de srt dezelfde naam geeft als de avi, speelt BSPlayer deze automatisch af bij die film. Dan hoef je ze niet in het venster te slepen.
Dit geld ook voor standalone Divxspelers (tenzij deze dit niet ondersteund sleep.gif).
voorbeeld: Batman.avi en Batman.srt
user posted image

#23 Tufkap

Tufkap

Film Producent

• Members
  • 2592 Posts:

Gepost 10 oktober 2006 - 09:03

Dat is waar, maar met veel codec packs wordt bv direct vob-sub mee geïnstalleerd. Dan kan het zijn dat je de sub's 2 keer ziet. Dus 1 keer van bs-player en 1 keer van direct vob-sub.

Het allergrootste voordeel van bs-player vind ik dat je elke functie een eigentoetsenbordcombinatie kan geven. En dat het gratis is, snel werkt, ...

Kijk in de WIPv2.0 sectie en voorkom dubbel werk

#24 bosnimf

bosnimf

Decorbouwer

• Members
  • 32 Posts:

Gepost 29 november 2006 - 09:29

QUOTE (el polini @ Oct 18 2004, 22:48) <{POST_SNAPBACK}>
BSplayer

Het beste programma om ondertitels bij films af te laten spelen.

als ik daarop klik en ik download die versie, krijg ik een bericht van avast dat er een virus inzit
langs die link kan ik dus geen bs player downloaden

QUOTE (pp42 @ May 28 2006, 23:55) <{POST_SNAPBACK}>
Hier is kun je gratis de betaalde versie download, die zonder save! http://www.kaldata.c...1...load&id=417

en als ik hierop klik, krijg ik een wit blad waarop staat dat hij de pagina niet kan openen

en voor de rest vind ik nergens anders een link waarop ik bs player kan downloaden

#25 daimona

daimona

Film Producent

• Admin
  • 22596 Posts:

Gepost 29 november 2006 - 10:52

Je zou ook gewoon deze kunnen proberen.
En anders even gaan googlen.

daimona

Voordat je gaat posten lees eerst de regels even door, dat scheelt je een hoop zorgen...

#26 bosnimf

bosnimf

Decorbouwer

• Members
  • 32 Posts:

Gepost 30 november 2006 - 00:00

QUOTE (daimona @ Nov 29 2006, 10:52) <{POST_SNAPBACK}>
Je zou ook gewoon deze kunnen proberen.
En anders even gaan googlen.

daimona

yes, het is gelukt

hartelijk dank!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#27 royka

royka

Hollywood Ster

• Members
  • 918 Posts:

Gepost 23 maart 2007 - 18:31

Ik snap niks meer van die BS player, vanaf dat ik Nero en Film-machine op mijn computer heb gezet doet BS player heel raar..Ik krijg namelijk ALLE films onderste boven !!! De ondertiteling is wel gewoon goed (dus niet bovenin) alleen het beeld is op de kop (bij elke film) alle andere spelers werken wel goed !!! Heb al vanalles geprobeert, heb al verschillende andere versies van BS-players geprobeerd, maar steeds hetzelfde probleem...Wie weet wat dit kan zijn ???

#28 Melvin123

Melvin123

Hoofdrolspeler

• Members
  • 774 Posts:

Gepost 23 maart 2007 - 18:36

QUOTE (royka @ Mar 23 2007, 18:31) <{POST_SNAPBACK}>
Ik snap niks meer van die BS player, vanaf dat ik Nero en Film-machine op mijn computer heb gezet doet BS player heel raar..Ik krijg namelijk ALLE films onderste boven !!! De ondertiteling is wel gewoon goed (dus niet bovenin) alleen het beeld is op de kop (bij elke film) alle andere spelers werken wel goed !!! Heb al vanalles geprobeert, heb al verschillende andere versies van BS-players geprobeerd, maar steeds hetzelfde probleem...Wie weet wat dit kan zijn ???

-> BSPlayer -> Rechterklik -> Properties -> XVid MPEG 4 - Flip video

#29 geertroos

geertroos

Talent

• Members
  • 560 Posts:

Gepost 23 maart 2007 - 19:40

QUOTE (Ken G @ Oct 2 2006, 21:15) <{POST_SNAPBACK}>
Als je de srt dezelfde naam geeft als de avi, speelt BSPlayer deze automatisch af bij die film. Dan hoef je ze niet in het venster te slepen.
Dit geld ook voor standalone Divxspelers (tenzij deze dit niet ondersteund sleep.gif).
voorbeeld: Batman.avi en Batman.srt

Bij de nieuwe mediaplayer 11 doet ie dat inmiddels ook.

Beide bestanden dezelfde naam en hij speelt ze prima af!

Ikzelf ben meer voor de BS

Grz geertroos

#30 royka

royka

Hollywood Ster

• Members
  • 918 Posts:

Gepost 23 maart 2007 - 19:50

QUOTE (royka @ Mar 23 2007, 18:31) <{POST_SNAPBACK}>

Thx voor de hulp Melvin123, maar ik denk dat ik een andere BS-player heb dan jij, ik zie namelijk nergens " -Xvid-mpeg 4- en flip video-" , staan..Ik heb nu de ouwe versie 1.37 erop staan...

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers