Ga naar inhoud

Foto

BSplayer

47 replies to this topic

#31 Melvin123

Melvin123

Hoofdrolspeler

• Members
  • 774 Posts:

Gepost 23 maart 2007 - 20:25

QUOTE (royka @ Mar 23 2007, 19:50) <{POST_SNAPBACK}>
QUOTE (royka @ Mar 23 2007, 18:31) <{POST_SNAPBACK}>
Ik snap niks meer van die BS player, vanaf dat ik Nero en Film-machine op mijn computer heb gezet doet BS player heel raar..Ik krijg namelijk ALLE films onderste boven !!! De ondertiteling is wel gewoon goed (dus niet bovenin) alleen het beeld is op de kop (bij elke film) alle andere spelers werken wel goed !!! Heb al vanalles geprobeert, heb al verschillende andere versies van BS-players geprobeerd, maar steeds hetzelfde probleem...Wie weet wat dit kan zijn ???

Thx voor de hulp Melvin123, maar ik denk dat ik een andere BS-player heb dan jij, ik zie namelijk nergens " -Xvid-mpeg 4- en flip video-" , staan..Ik heb nu de ouwe versie 1.37 erop staan...

Het ligt denk ik ook aan dat je Film-machine heb geinstalleerd, probeer is in dit programma te kijken naar de verschillende codecs van de video en de opties. zoek anders is op google.

#32 Tufkap

Tufkap

Film Producent

• Members
  • 2592 Posts:

Gepost 23 maart 2007 - 22:35

Als een film ineens ondersteboven staat ligt het niet aan de speler, maar aan de decoder. Je kan dan best even de decoders opnieuw installeren. De makkelijkste manier is om even te googelen naar ffdshow. Je kan ook steeds mijn handleiding beginnen bij het begin eens doornemen?

Kijk in de WIPv2.0 sectie en voorkom dubbel werk

#33 royka

royka

Hollywood Ster

• Members
  • 918 Posts:

Gepost 23 maart 2007 - 23:03

Bedankt, ik heb ffdsshow weggehaald, en nu werkt BS-player weer normaal..Wel een beetje raar dat een ander programmaatje zomaar de instellingen van een heel ander programma kan veranderen...Ik had niks verandert en het werkte 2 dagen normaal, en dan zomaar opeens waren alle films in BS-player onderste boven..heel vreemd...

#34 Tufkap

Tufkap

Film Producent

• Members
  • 2592 Posts:

Gepost 24 maart 2007 - 11:11

ffdshow kan soms hulp bieden, maar soms ook alles omzeep helpen. Hoe je het ook draait of keert zal een Xvid het beste afgespeeld worden door de Xvid decoder, zo ook DivX door een DivX decoder. Soms werkt ffdshow beter. Echter het kan zijn dat die het beeld omdraait.

#35 royka

royka

Hollywood Ster

• Members
  • 918 Posts:

Gepost 24 maart 2007 - 20:31

Weer wat geleerd, bedankt ... thumb_yello.gif

#36 vwtje

vwtje

Snoersleper

• Members
  • 11 Posts:

Gepost 03 mei 2007 - 20:09

heb al een paar keer die bsplayer proberen te installeren op mijn pc maar loopt telkens vast .

#37 deadline

deadline

Snoersleper

• Members
  • 3 Posts:

Gepost 09 juni 2007 - 21:29

Zeer goede player om een film met ondertiteling te zien, heeft bij de nieuwe versie's wel een irritante toobar erbij, daarom gebruik ik nog de oude versie smile.gif

#38 Ramza

Ramza

Snoersleper

• Members
  • 8 Posts:

Gepost 01 september 2007 - 04:22

Idd ik zweer ook bij de oude BSplayer werkt perfect smile.gif

#39 V_Power

V_Power

Snoersleper

• Trial
  • 1 Posts:

Gepost 10 februari 2008 - 20:37

Mooie guide wink.gif !

Was hier al na opzoek biggrin.gif

#40 demonxaian

demonxaian

Snoersleper

• Members
  • 2 Posts:

Gepost 02 april 2008 - 20:26

frustrated.gif hoi allemaal ik ben nieuw hier en ben gewoon wat aan het rotzooien ik heb het toptic beginnen bij het begin gelezen en die programma's die daar werden geadviseerd geinstalleerd
nou heb ik echter een probleem...

ik probeer films ermee (met BS player) af te spelen en ik hoor wel het geluid maar zie de film niet wat moet ik nu doen?

#41 daimona

daimona

Film Producent

• Admin
  • 22596 Posts:

Gepost 03 april 2008 - 08:29

lijkt me dat je de codecs moet installeren zoals k-lite codec pack, die je kan vinden via google.

daimona

Voordat je gaat posten lees eerst de regels even door, dat scheelt je een hoop zorgen...

#42 Tufkap

Tufkap

Film Producent

• Members
  • 2592 Posts:

Gepost 03 april 2008 - 08:50

Neem deze handleiding eens door

Let wel, vandaag of morgen ga ik deze aanpassen. Je kan deze nu al doornemen, maar er komt dus snel een iets bijgewerkte versie.

#43 demonxaian

demonxaian

Snoersleper

• Members
  • 2 Posts:

Gepost 03 april 2008 - 16:37

ja die had ik dus doorgenomen en ik had die codecs geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet, iets in de instellingen misschien imand ideeŽn?

#44 _pierre

_pierre

Snoersleper

• Members
  • 11 Posts:

Gepost 31 mei 2008 - 16:11

gebruik dit ook:)

#45 ravennooby

ravennooby

Snoersleper

• Members
  • 9 Posts:

Gepost 12 juni 2008 - 06:38

ik had vroeger ook bs-player maar nu de dag van vandaag ben ik helemeaal niet meer tevreden van bs plyaer kreeg foutmeldingen de hele tijd, zogezegde codecs die niet geinstalleerd was terwijl die film zonder probleem op gelijk welke mediaplayer op mijn pc wel afspeelde. Voor mij simpel , bs player eraf en gebruik nu jetaudio niets van last mee

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers