Ga naar inhoud

Foto

WinAVI 8.0 dubbele ondertiteling

5 replies to this topic

#1 Yellow Green Army

Yellow Green Army

Snoersleper

• Members
  • 17 Posts:

Gepost 10 maart 2009 - 18:23

Bij het converteren van me avi bestand naar dvd formaat, viel het me op dat ik 2x de ondertiteling in beeld zag. Terwijl als ik de avi gewoon afspeel in WMP, maar 1 ondertitel te zien krijg (die onderaan). Maar bij WinAVI krijg ik er nog 1 extra bij in het midden die ook blijft staan als ik de dvd formaat daarna in WMP afspeel. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen of weghalen? Ik heb de volledige versie gewoon.

#2 Goffini

Goffini

Film Producent

• Members
  • 3757 Posts:

Gepost 10 maart 2009 - 18:44

QUOTE (Yellow Green Army @ Mar 10 2009, 18:23) <{POST_SNAPBACK}>
Bij het converteren van me avi bestand naar dvd formaat, viel het me op dat ik 2x de ondertiteling in beeld zag. Terwijl als ik de avi gewoon afspeel in WMP, maar 1 ondertitel te zien krijg (die onderaan). Maar bij WinAVI krijg ik er nog 1 extra bij in het midden die ook blijft staan als ik de dvd formaat daarna in WMP afspeel. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen of weghalen? Ik heb de volledige versie gewoon.

En keer vanwege het feit dat deze ingebrand is, tweede keer vanwege VobSub of ffdshow in K-Lite Codec Pack, dus even configrueren op uit.

#3 Yellow Green Army

Yellow Green Army

Snoersleper

• Members
  • 17 Posts:

Gepost 10 maart 2009 - 18:52

Ondertitel zit niet ingebrand, staat gwn als los bestand in de map waar ook het avi bestand staat. Waar kan ik configureren uitzetten bij advanced?

#4 Goffini

Goffini

Film Producent

• Members
  • 3757 Posts:

Gepost 10 maart 2009 - 19:24

QUOTE (Yellow Green Army @ Mar 10 2009, 18:52) <{POST_SNAPBACK}>
Ondertitel zit niet ingebrand, staat gwn als los bestand in de map waar ook het avi bestand staat. Waar kan ik configureren uitzetten bij advanced?

WinAvi heeft waarschijnlijk wel de ondertitel ingebakken, verder kun je bij Eigenschappen voor ffdshow MPEG-4 Video Decoder uitvinken Subtitles en bij het afspeelapparaat.
Indien DirectVobSub verschijnt in taakbalk, recht klikken op groene pijl en dan optie Hide Subtitles.

#5 Yellow Green Army

Yellow Green Army

Snoersleper

• Members
  • 17 Posts:

Gepost 10 maart 2009 - 20:58

Wat is ffdshow? Zie dat nergens staan, en dat MPEG-4 Video Decoder ook niet. Als ik hide subtitles doe, krijg ik inderdaad maar 1 ondertitel maar wel die met de grote letters en niet degene die ik wil (de kleine letters onder met een zwart randje eromheen).

#6 Goffini

Goffini

Film Producent

• Members
  • 3757 Posts:

Gepost 10 maart 2009 - 21:53

Stop de losse ondertitel eens in een map naast het filmbestand en kijk dan wat er gebeurt.

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers