Ga naar inhoud

Foto

Stel je hier voor

417 replies to this topic

#406 martijnk

martijnk

Snoersleper

• Members
  • 9 Posts:

Gepost 27 oktober 2015 - 11:47

Hoi hoi ik ben Martijn 36 jaar :) Filmfanaat uiteraard. Dank voor deze geweldige site!

#407 duende25

duende25

Snoersleper

• Trial
  • 1 Posts:

Gepost 20 november 2015 - 14:35

hallo Ik ben uit de kempen

fijn dat zulke site als deze nog bestaan :flower:

groetjes aan iedereen

#408 snelle71

snelle71

Snoersleper

• Members
  • 5 Posts:

Gepost 28 december 2015 - 18:52

Hoi, ik ben Snelle71 en volg veel series en hoop hier veel nieuwe reeksen te leren kennen.

Grts

#409 SonnySubs

SonnySubs

Snoersleper

• Members
  • 4 Posts:

Gepost 04 januari 2016 - 19:43

Goedenavond.

Ik ben Sonny en ben zojuist begonnen met vertalingen. Nu bezig met Burnt. Waar kan ik dat melden? Zag een verwijzing naar een WIP-sectie maar dat bestaat niet (meer)?

#410 Nozem013

Nozem013

Cameraman

• Members
  • 54 Posts:

Gepost 05 januari 2016 - 16:12

Hoi Sonny,

ik zag dat je net begonnen bent met vertalen.
Mijn vraag aan jou is of je het iets zou vinden om het libra release team te versterken? Wij zullen je eventueel de benodigde kennis bij brengen die je nog mist om tot een goede vertaler te komen.

Bovenalles zijn wij nog eens een heel gezellig team dat bestaat uit 10 vertalers en zijn altijd op zoek naar nieuwe leden die ons willen versterken.

Bij eventuele interesse zie ik graag een bericht van u tegemoet of voeg mij toe op Skype onder Skypenaam Nozem013.

Greetz [L.R.T.]

#411 Nozem013

Nozem013

Cameraman

• Members
  • 54 Posts:

Gepost 05 januari 2016 - 16:13

Overigens zijn wij bijna klaar met de film burnt ;) Wie weet kan je ons nog helpen met de laatste loodjes van deze film :)

#412 tasja08

tasja08

Snoersleper

• Members
  • 2 Posts:

Gepost 27 maart 2016 - 22:08

hallo,

mijn naam is natasja moeder van 3 volwassen kids 43 jaar oud/jong

Badminton trainster/speler, nagel styliste, hobby houtbewerking en ook nog serie verslaafd.

wil via deze weg de mensen bedanken van de ondertiteling.

#413 Bjantje

Bjantje

Snoersleper

• Members
  • 2 Posts:

Gepost 09 april 2016 - 06:30

Hallo,

ben Bjantje uit de Kempen en hou van films en series.

Allereerst wil ik jullie al bedanken voor al het goede werk dat jullie doen.

Het is door jullie dat wij filmfanaten kunnen genieten van een deftige ondertiteling.

Thanx ;-) 

#414 JackTheStripper

JackTheStripper

Snoersleper

• Members
  • 1 Posts:

Gepost 21 april 2016 - 20:13

Hallo allemaal, 

Ik ben JackTheStripper. Ik ben serie-verslaafd en houd ontzettend veel van films. Op dit moment ben ik bezig met het maken van ondertitels voor de film The Invitation.

#415 Respectable36

Respectable36

Snoersleper

• Members
  • 3 Posts:

Gepost 12 juni 2016 - 08:26

Goedemorgen,

Ik zal beginnen met mezelf voor te stelllen, ik ben een man van 57 jaar en een groot liefhebber van films mijn favoriete films zijn die die door Woody Allen zijn written en directed.

Er zijn nog veel meer films die ik graag zie maar die lijst zou te lang worden, verder ben ik een liefhebber van soundtracks

Ik heb al heel wat super goede ondertittels mogen meenemen, mijn talen kennis is dermate onder de maat , dat ik daar van afhankelijk ben, mijn kinderen profiteren mee van de ondertittels want gebruiken ze ook

Groetjes en dank om lid te mogen zijn van ondertittel.com

en dit alles met Respect

#416 mj1973

mj1973

Snoersleper

• Members
  • 18 Posts:

Gepost 29 juni 2016 - 22:44

Hoi, ik ben mj1973.

Meestal upload ik gewoon subs waaraan ik niks moet aan doen.

Maar soms kan het wel eens zijn dat er eens een sub niet sync loop voor mijn video bron en re-sync ik die.

Of is er een eerdere versie die ik al een heel tijdje had maar niet sync loop met de blu-ray versie.

Dus Re-sync ik subs vooral oude subs die nog in dvd versie waren en later pas in blu-ray versie zijn met een 23 fps wat de meeste dvd versies nog in een 25 fps is.

Ik hoop binnen kort meer tijd te hebben om oude dvd versies te kunnen re-syncen en te uploaden als ook nieuwe films en animatie.

Een vertaler ben ik niet, daarvoor is men Engels niet uitstekend perfect en als mijn Nederlands schrijven. :)

Maar ik durf wel eens een toepassing doen of een correctie,als ik er zeker van ben en het verstaan heb.

Weet ik het niet zeker dan blijf ik er af. Maar zoals het laatst gedaan heb, heb ik wel een volledige vertaling gedaan van  Kung Fu Panda Secrets of the Scroll (2016) dit heb ik gedaan om te leren, en heb ik ze geupload zodat de vertalers die al jaren actief zijn me er op verbeteren. Een 2e versie upload en kan ik vergelijken en uit leren. :) Alles moet geleerd worden en in begin maak men fouten. Maar dit zal meestal gebeuren bij korte films...een lange speel film is niet te permitteren om een volledige vertaling te doen met vol van fouten. ;) En niet leuk voor de downloaders om opnieuw te bekijken met de goede sub dan uiteindelijk. grtz...

#417 Araignee

Araignee

Snoersleper

• Members
  • 1 Posts:

Gepost 21 april 2017 - 12:13

Goedemiddag forumleden,

Laat ik me kort voorstellen: ik ben een vrouw, 44 jaar oud en filmfanaat. Al een tijd download ik ondertitelingen van deze site; goede kwaliteit en fijn dat dit kan.
Keep up the good work.

Groeten, Araignee

#418 jackkiej

jackkiej

Snoersleper

• Members
  • 2 Posts:

Gepost 30 mei 2017 - 13:53

Goedemiddag iedereen,

Ik dacht laat ik maar eens een post doen (vooral zodat ik een verzoekje kan plaatsen ^_^ )

Mijn naam is Jack en ben inmiddels 21 jaar oud, en hou van films en series kijken :P.

Groetjes,

Jack

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers