Ga naar inhoud

Foto

Hoogte-probleem met .srt naar mkv

3 replies to this topic

#1 R0bert0

R0bert0

Snoersleper

• Trial
  • 1 Posts:

Gepost 24 april 2009 - 23:18

Als ik de ondertitels uit een MKV container heb gehaald en heb aan gepast naar alleen NL ondertitels, remux ik ze weer terug in de MKV container.
Maar als ik dan de film afspeel staan ze voor 3/4 in de zwarte balk onder de film (16:9 ) dus niet in het filmbeeld zelf. Dat zou ik graag aangepast
zien. Nou heb ik al diverse progjes gechecked als Subtitle Workshop, Virtual DubMod, Submagic etc maar heb er nog geen gevonden waarmee je
ook de hoogte van de ondertitels aan kan passen. DVDsubedit heeft deze functie wel, maar haalt de subs direct uit de vobs van je dvd, en herkent
geen srt-formaat volgens mij. Heeft iemand enig idee hoe ik toch de hoogte zo aan kan passen dat de subs wel in de film zelf vallen, omhoog dus?

Alvast bedankt voor je reaktie.

#2 firestormV2

firestormV2

Acteur

• Members
  • 389 Posts:

Gepost 26 april 2009 - 18:15

GOMPLAYER. Kan hoogte, grootte en kleuren en nog veel meer
3 seizoenen Desperate housewives
Bienvenue chez les ch'tis en Highlander the source.
Met vertaalpensioen.
Nieuwe hobby: Pools leren.

#3 Jodinho

Jodinho

Figurant

• Members
  • 160 Posts:

Gepost 06 juni 2012 - 15:41

Ik heb dit probleem nu ook, is er geen progje die de subtitle in de MKV in hoogte kan veranderen, dus dat je dat niet in de media player zelf regelt?
-

#4 Silka

Silka

Op-Auditie

• Members
  • 109 Posts:

Gepost 06 juni 2012 - 23:25

waarom zou je in hemelsnaam je filmbeeld vervuilen met letters als deze ook onder het filmbeeld in de zwarte balk kunnen?? :frustrated:

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers