Ga naar inhoud

Foto

convertxtodvd

13 replies to this topic

#1 helena_c

helena_c

Snoersleper

• Members
  • 6 Posts:

Gepost 14 oktober 2009 - 11:47

Lange topic omschrijving!

Ik heb 2 dagen geleden een licensie gekocht van convertXtoDVD, ik heb wat tv series gedownload en wil die op dvd's zetten. Het lukt me wel om 1 aflevering te converteren en te branden maar meer ook niet! Dat gaat teveel dvd's kosten.

Als ik er een aflevering geconventeerd en op dvd gezet heb dan zie ik rechts in het beeld een paar letters staan, ik denk dat er global staat, ik kan niet het hele woord lezen.
Dit mag niet voorkomen bij een legale versie, heb ze al gemaild maar wilde het hier toch nog vragen.

Als ik meerdere afleveringen wil toevoegen dan wordt er gevraagd of ik het wil vervangen soms klikte ik op ja bij andere dvd zei ik nee, toch lukte het niet om meerdere afleveringen op een dvd te krijgen
De ondertitels stonden wel goed.

groet

Leny

#2 Aps

Aps

Film Producent

• Members
  • 8125 Posts:

Gepost 14 oktober 2009 - 12:54

Hoi Leny,

Als je meerdere afleveringen wilt toevoegen, zorg eerst dat elke aflevering in een aparte map staat, en ze moeten ook niet allemaal zelfde naam hebben, dan vraagt hij niet om ze te vervangen, je kan namelijk zoveel toevoegen als je wil, maar hoe meer je toevoegt, hoe lager de kwaliteit wordt. Je kan ze met de groene 'plus' button toevoegen. De uiteindelijke kwaliteit wordt bij ConvertXtoDVD ook gemeld.

Die 'Global' komt niet door ConvertXtoDVD denk ik, dat staat ingebrand bij je afleveringen, meestal is dat als ze TVRips zijn.
Kijk of je dat ook hebt als je ze met een andere player afspeelt, zoals MediaPlayer of VLC.

Groet,

Aps

Geposte afbeelding

Voordat je gaat posten lees eerst de regels even door, dat scheelt je een hoop zorgen...

I don`t suffer from insanity - I enjoy every minute of it

#3 pansie

pansie

Decorbouwer

• Members
  • 47 Posts:

Gepost 14 oktober 2009 - 16:24

Mocht je de Engelse taal machtig zijn, kun je de manual downloaden van hun web site.
Daar staat een stap voor stap beschrijving in hoe meerdere films op 1 DVD te plaatsen.

Link:
http://www.vso-softw...fr/tutorial.php

Dat het filmkanaal logo wegvalt komt waarschijnlijk omdat de instelling bij Video bewerking, Video resultaat aanpassen volgens: ... verkeerd staat. Zet dit op Letterbox. (staat nu op Automatisch)

#4 helena_c

helena_c

Snoersleper

• Members
  • 6 Posts:

Gepost 14 oktober 2009 - 17:17

Hoi Aps

Nadat ik je bericht gelezen heb ben ik weer gaan conventeren en ja het is gewoon blijven toevoegen van een bestand! Alleen de tekst glob aan de rechterkant staat er nog. Deze tekst staat er niet als ik een niet geconventeerde afleveringe op de pc bekijk.

Bedankt voor je uitleg

Groet

Leny

#5 helena_c

helena_c

Snoersleper

• Members
  • 6 Posts:

Gepost 14 oktober 2009 - 17:25

Hoi Pansie,

Zelfs uit de Nederlandse gebruiks aanwijzing kwam ik niet uit, teveel tekst denk ik :$$: Ben nu weer aan het branden Video resultaat stond inderdaad op automatisch.

Ben benieuwd of het woord glob nu echt weg is.

Dat het filmkanaal logo wegvalt komt waarschijnlijk omdat de instelling bij Video bewerking, Video resultaat aanpassen volgens: ... verkeerd staat. Zet dit op Letterbox. (staat nu op Automatisch)
[/quote]

#6 Aps

Aps

Film Producent

• Members
  • 8125 Posts:

Gepost 14 oktober 2009 - 17:30

Hoi Aps

Nadat ik je bericht gelezen heb ben ik weer gaan conventeren en ja het is gewoon blijven toevoegen van een bestand! Alleen de tekst glob aan de rechterkant staat er nog. Deze tekst staat er niet als ik een niet geconventeerde afleveringe op de pc bekijk.

Bedankt voor je uitleg

Groet

Leny

Dan zou ik toch maar een mailtje naar de helpdesk van VSO sturen. Of even kijken of je zeker de full version hebt, kan ook dat je nog steeds de trial hebt.

http://www.vso-software.fr/contact.php

Succes :duimpje:

Geposte afbeelding

Voordat je gaat posten lees eerst de regels even door, dat scheelt je een hoop zorgen...

#7 pansie

pansie

Decorbouwer

• Members
  • 47 Posts:

Gepost 14 oktober 2009 - 18:28

Het logo van het tv-kanaal krijg je niet weg. Dit zit "ingebrand" in het originele videobestand.

Wil je het niet meer hebben dan zul je veel van het beeld verliezen.
Neem hiervoor gebruiker instelling en gebruik "Video formaat aanpassen.

De Trial versie geeft groot boven in beeld een tekst die ondermeer VSO-Software in heeft.
Trial versie zal ook weergegeven worden in het log bestand.

Mocht je een mailtje naar VSO sturen (ïndien in het nederlands) dan zal dat zeer waarschijnlijk naar mij doorgestuurd worden.
Engels handelen ze zelf af.

Groet,
pansie
(hansK VSO forum)

#8 helena_c

helena_c

Snoersleper

• Members
  • 6 Posts:

Gepost 14 oktober 2009 - 18:50

Hoi Pansie,

Het woord glob staat er nog steeds op, voordat ik met conventeren en branden begon had ik de licensie code nog een keer in getikt omdat ik al dacht dat kan ook een probleem zijn.

Ik mail ze nog een keer maar dan op zijn Hollands dan hoop ik een duidelijk antwoord van convertXtoDVD te krijgen.

Jammer dat het niet gelukt is.

#9 pansie

pansie

Decorbouwer

• Members
  • 47 Posts:

Gepost 14 oktober 2009 - 21:41

De enige echte versie download je vanaf deze pagina / Web site:

Link:
http://www.vso-softw...nvert_x_to_dvd/

Installeer deze en geef je gekochte sleutel in.

Indien nodig kan ik online assistentie verlenen met het programma Teamviewer en MSN.
(zoals VSO dit ook doet met andere gebruikers.)
Ik kan dan zien wat je doet op jouw PC scherm en spreken via MSN.

groet,
Pansie
(hansK)

#10 elma_illusion

elma_illusion

Film Regisseur

• Members
  • 2317 Posts:

Gepost 15 oktober 2009 - 10:21

Bedoel je de volgende global tekst in je serie?

Geposte afbeelding

Dit heb je gewoon bij de aflevering inzetten van de serie. En het feit dat jij het niet ziet wanneer je het afspeeld op je computer kan zijn omdat je bijvoorbeeld je pan/scan instellingen anders hebt staan.

Wat voor een monitor heb jij? Vierkant of breedbeeld?

Heb jij een vierkant beeldscherm en bekijk jij de aflevering in een zoom? Zodat je geen zwarte balken boven en onder krijgt?

#11 helena_c

helena_c

Snoersleper

• Members
  • 6 Posts:

Gepost 15 oktober 2009 - 12:31

Het lijkt er wel een beetje op die tekst op het scherm heb even een foto gemaakt ik krijg hem alleen niet hier in deze post Bedoel je de volgende global tekst in je serie?

http://lh5.ggpht.com...20/100_3799.JPG

Ik geloof niet dat ik breedbeeld tv heb en ook niet op de pc's het ene beeld is van een laptop.

Toen ik de probeer versie van convertxtodvd gebruikte zag ik helemaal geen logo rechts in beeld. vandaar dat ik niet blij ben met de gekochte versie.

Op tv scherm heb ik een zwarte balk onder en boven dit was ook bij de probeer versie zo.

even off topic hoe kreeg jij die foto in dit forum?

#12 helena_c

helena_c

Snoersleper

• Members
  • 6 Posts:

Gepost 15 oktober 2009 - 14:19

Heb jij een vierkant beeldscherm en bekijk jij de aflevering in een zoom? Zodat je geen zwarte balken boven en onder krijgt?
[/quote]

Door jou vraag ben ik alles nog een keer na gegaan, het scherm op de pc nagekeken keek ik aan de rechterkant van pc scherm of daar een zwarte balk is, nee, ik kon het scherm zelfs naar links bewegen en toen zag ik wat staan! ja Global staat daar, op tv heel duidelijk te zien maar op pc niet.

Bedankt allemaal voor de hulp, ik kwam er niet meer uit vandaar dat ik hier om hulp vroeg.

Het programma ConvertXtoDVD doet gewoon zijn werk, jammer dat ik het logo aan de rechterkant niet eerder gezien heb

Groet

Leny

#13 Aps

Aps

Film Producent

• Members
  • 8125 Posts:

Gepost 15 oktober 2009 - 15:05

Door jou vraag ben ik alles nog een keer na gegaan, het scherm op de pc nagekeken keek ik aan de rechterkant van pc scherm of daar een zwarte balk is, nee, ik kon het scherm zelfs naar links bewegen en toen zag ik wat staan! ja Global staat daar, op tv heel duidelijk te zien maar op pc niet.

Bedankt allemaal voor de hulp, ik kwam er niet meer uit vandaar dat ik hier om hulp vroeg.

Het programma ConvertXtoDVD doet gewoon zijn werk, jammer dat ik het logo aan de rechterkant niet eerder gezien heb

Groet

Leny

Kan gebeuren :duimpje:
Maar vind je die watermark irritant, dan kan je kijken of er DVDRips van je episodes zijn, dan zijn ze zonder watermark.

Geposte afbeelding

#14 elma_illusion

elma_illusion

Film Regisseur

• Members
  • 2317 Posts:

Gepost 15 oktober 2009 - 15:37

Het is een persoonlijke mening hoe je denkt over logo's in een serie. Persoonlijk kan ik me hier niet aan storen. Ik zie dat jij heroes bekijkt en daar valt het reuze mee met tekst onderin. Moet je voor de gein eens een aflevering kijken van Gossip Girl.. Daar word je dood gegooid met TV spam :P.

Je moet er wat voor over hebben om altijd maar de laatste series te kunnen bekijken op tv. :duimpje:

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers