Ga naar inhoud

Foto

Ondertiteling film

4 replies to this topic

#1 fataldigital

fataldigital

Snoersleper

• Members
  • 5 Posts:

Gepost 14 november 2009 - 16:25

Hallo,
Ik heb al verschillende dingen gelezen op de website en forum en heb ook al programma's gedownload.
Maar ik geraak er eigenlijk niet meer wijs uit!
Ik heb enkele films in AVI formaat op dvd staan.
Ik heb ook al de juiste ondertiteling in .srt formaat.
De "BS.Player" wil mijn film samen met de ondertiteling goed afspelen.
Maar nu wil ik die ondertiteling permanent in mijn film zetten zodat ik deze ook op mijn tv kan afspelen.(aparte dvd speler, hij kan de films gewoon afspelen maar nog zonder ondertitels)
Welk(e) programma(s) heb ik nu nog nodig?

Mvg,
Viky

#2 Aps

Aps

Film Producent

• Members
  • 8125 Posts:

Gepost 14 november 2009 - 16:45

Hallo Viky,

Met AviAddXSubs kan je subs aan je AVI's toevoegen zonder deze in te branden. Per film duurt het ongeveer 2 minuten en de subs zijn daarna ook selecteerbaar.

Mocht dat niet werken, dan moet je de subs inbranden, dat kost wat meer tijd en de subs blijven permanent in beeld. Daarvoor hebben we verschillende tutorials op de site.

Let op: de AVI's moet je wel van de DVD halen, anders kan je er niks mee. Dus eerst op je PC, na het bewerken weer branden.

Groet,

Aps

Geposte afbeelding

Voordat je gaat posten lees eerst de regels even door, dat scheelt je een hoop zorgen...

I don`t suffer from insanity - I enjoy every minute of it

#3 fataldigital

fataldigital

Snoersleper

• Members
  • 5 Posts:

Gepost 14 november 2009 - 17:04

Hallo Viky,

Met AviAddXSubs kan je subs aan je AVI's toevoegen zonder deze in te branden. Per film duurt het ongeveer 2 minuten en de subs zijn daarna ook selecteerbaar.

Mocht dat niet werken, dan moet je de subs inbranden, dat kost wat meer tijd en de subs blijven permanent in beeld. Daarvoor hebben we verschillende tutorials op de site.

Let op: de AVI's moet je wel van de DVD halen, anders kan je er niks mee. Dus eerst op je PC, na het bewerken weer branden.

Groet,

Aps

Hey,

Ik had al eens AVISub geprobeerd zoals in 1 van de tutorials en alles lukte maar als ik dan het nieuwe bestan "Avisub.dvix" liet afspelen in Bs player of DivX player dan speelde hij het nog steeds zonder ondertitels af.
Dus ja nu zal ik dit eens proberen.
Mijn bestanden staan al op de pc hoor.

Mvg
Viky

#4 fataldigital

fataldigital

Snoersleper

• Members
  • 5 Posts:

Gepost 14 november 2009 - 17:37

Hallo Viky,

Groet,

Aps

Hey,

Ik had al eens AVISub geprobeerd zoals in 1 van de tutorials en alles lukte maar als ik dan het nieuwe bestan "Avisub.dvix" liet afspelen in Bs player of DivX player dan speelde hij het nog steeds zonder ondertitels af.
Dus ja nu zal ik dit eens proberen.
Mijn bestanden staan al op de pc hoor.

Mvg
Viky

Dit werkt wel :)
Bedankt!

#5 Aps

Aps

Film Producent

• Members
  • 8125 Posts:

Gepost 14 november 2009 - 18:22

:duimpje:
Mocht je liever .avi bestanden willen, of werkt je DVD speler beter daarmee, dan kan je de divx extensie handmatig wijzigen naar avi.

Aps

Geposte afbeelding

Voordat je gaat posten lees eerst de regels even door, dat scheelt je een hoop zorgen...

I don`t suffer from insanity - I enjoy every minute of it

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers