Ga naar inhoud

Foto

Divx - AVI - ondertitels

3 replies to this topic

#1 fataldigital

fataldigital

Snoersleper

• Members
  • 5 Posts:

Gepost 09 mei 2010 - 16:08

Hallo,

Ik had bij mijn vorige films die in AVI formaat waren een programma gevonden "AVIAddxSubs" voor mijn ondertitels te branden in mijn film en dit dan met een programma zoals Neroburning op DVD te zetten.
Maar nu zit ik met videobestanden Divx formaat en ik heb hetzelfde geprobeerd, het bestand wordt wel aangemaakt met de zogezegde ondertitels, maar eens ik het op dvd zet en het in mijn speler probeer af te spelen op tv, dan zijn er geen ondertitels en kan ik er ook geen kiezen...
Dus mijn vraag is nu of er
1)een freeware programma is om de ondertitels op het Divx bestand te branden
ofwel
2)een programma dat mijn dvix bestanden omzet naar AVI...

Grts!

#2 Aps

Aps

Film Producent

• Members
  • 8125 Posts:

Gepost 09 mei 2010 - 16:12

Je divx bestanden kan je handmatig hernoemen naar .AVI, probeer dat eens. Dus bijvoorbeeld film.divx moet je veranderen in film.avi

SOmmige spelers hebben moeite met DIVX bestanden afspelen, maar als je ze in AVI verandert, dan lijkt alles in orde.

Geposte afbeelding

Voordat je gaat posten lees eerst de regels even door, dat scheelt je een hoop zorgen...

I don`t suffer from insanity - I enjoy every minute of it

#3 fataldigital

fataldigital

Snoersleper

• Members
  • 5 Posts:

Gepost 09 mei 2010 - 18:43

Je divx bestanden kan je handmatig hernoemen naar .AVI, probeer dat eens. Dus bijvoorbeeld film.divx moet je veranderen in film.avi

SOmmige spelers hebben moeite met DIVX bestanden afspelen, maar als je ze in AVI verandert, dan lijkt alles in orde.

Heb ik geprobeerd maar nog steeds geen ondertitels...

#4 Aps

Aps

Film Producent

• Members
  • 8125 Posts:

Gepost 09 mei 2010 - 19:06

Er is nog een andere programma, genaamd Sub2Divx. Hiermee kan je ook ondertitels in je avi bestand zetten.
Hier te vinden:
http://www.freewaref...gram_34376.html

Succes.

Geposte afbeelding

Voordat je gaat posten lees eerst de regels even door, dat scheelt je een hoop zorgen...

I don`t suffer from insanity - I enjoy every minute of it

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers