Ga naar inhoud

Foto

AviSub

5 replies to this topic

#1 Ice-

Ice-

Snoersleper

• Members
  • 3 Posts:

Gepost 02 november 2010 - 11:53

Dankzij een geweldige handleiding kwam ik erachter hoe ik met AviSub mijn losse srt bestanden in de films kon zetten. AviSub was gelukkig geen moeilijk programma om te begrijpen, dus binnen een paar minuten had ik mijn divx bestand. Hiervoor heb ik dus de dvx media player gedownload, en de codec pack voor windows media player.
Maar als ik het divx bestand open, krijg ik geen ondertitels te staan bij beide programma's. Bij divx player stond "ondertitels weergeven" al aangevinkt. Dit heb ik wel nog moeten doen voor media player. Maar vooralsnog geen ondertitels.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Groetjes,
Ice-

#2 Aps

Aps

Film Producent

• Members
  • 8125 Posts:

Gepost 02 november 2010 - 14:58

Probeer je .divx bestand handmatig te veranderen in .avi

Geposte afbeelding

Voordat je gaat posten lees eerst de regels even door, dat scheelt je een hoop zorgen...

I don`t suffer from insanity - I enjoy every minute of it

#3 Ice-

Ice-

Snoersleper

• Members
  • 3 Posts:

Gepost 02 november 2010 - 15:40

Het spijt me , maar ik weet niet hoe dat moet :)

Het zit dus zo, dat ik een los srt bestand heb en de film in avi formaat. Tesamen doen ze het wel. Maar ik moet de film op een dvd branden met ondertiteling erbij.

Groetjes,
Ice-

#4 Silka

Silka

Op-Auditie

• Members
  • 109 Posts:

Gepost 02 november 2010 - 16:07

convertXtoDVD is wat jij nodig hebt :duimpje:

#5 snowii

snowii

Oscar Winnaar

• Members
  • 1061 Posts:

Gepost 02 november 2010 - 16:52

Dat klopt inderdaad. Subs gebrand met Avisub zijn zoals bij AVIAddXSubs (dat ikzelf gebruik)
> http://www.calcitapp...AVIAddXSubs.php enkel zichtbaar te maken met divxplayer op computer en zijn feitelijk dus bedoeld om op een standalone dvd player te speler via dvd, cd; of usb (indien aanwezig) stick of HD.

Je moet ze via uw dvd afstandsbediening wel zichtbaar maken met de toets voor subtitles die daarop meestal aanwezig is, en kan je met AVIAddxsubs 8 srt of idx/sub ondertitels branden in vijf minuutjes per film.

Hoogte, grootte, kleur, lettertype enz... kan je naar eigen keuze instellen voor het omzetten.
Je kopieert gewoon de divx, avi, xvid file gewoon als data naar de DVD, Stick, plaats in je dvdspeler en na het laden van de film dus gewoon via de subtitleknop van je afstandsbediening kiezen, want start met subtitles/ ondertitels uit. Niet vergeten dus, anders lijkt het of er geen subs zijn uiteraard.
Ditzelfde geldt trouwens met AviSub.
Groetjes,
Snowii
Simply ReleaseS TopperS

#6 Ice-

Ice-

Snoersleper

• Members
  • 3 Posts:

Gepost 02 november 2010 - 18:22

Hartelijk bedankt voor jullie hulp! :lol:

ik ga er eens mee aan de slag, eens kijken of het lukt ;)

Groetjes,
Ice-

Edit:

Snowi, hartelijk dank! ik snap nu wat er mis ging. Pas vanaf dat ik het divx bestand brande op dvd en toen afspeelde kon ik de subtitels aanzetten!
Silka, die oplossing van jou werkte ook ;)

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers