Ga naar inhoud

Foto

LG mediaplayer speelt bij unstoppable geen subs af wel bij andere films

4 replies to this topic

#1 labman

labman

Decorbouwer

• Members
  • 45 Posts:

Gepost 22 december 2010 - 01:42

Heeft iemand anders dit probleem ook of weet hiervoor een oplossing? Ik heb een LG blueray dvd-mediaplayer. Ik kan hier via usb een externe HD schijf op aansluiten en zowat alle bestanden afspelen incl. subs. Nu heb ik div. versies van unstoppable gedownload met bijbehorende srt file en tot mijn stomme verbazing speelt deze film niet af met subs. Wel op mijn pc met bs player maar dus niet op TV, terwijl andere film gewoon de srt (subs) wel gewoon worden afgespeeld.
Ligt dit misschien aan de soort codec die gebruikt wordt, ik heb gezien dat unstoppable versies nogal problemen met het geluid hebben misschien dat ze hier iets nieuws hebben geprobeerd.
Ik hoor graag jullie tips of reakties.

#2 Aps

Aps

Film Producent

• Members
  • 8125 Posts:

Gepost 22 december 2010 - 16:29

Probeer AVIAddXSubs eens.

http://www.calcitapp...AVIAddXSubs.php

Daarmee voeg je de sub toe in je videobestand en is het selecteerbaar met de 'Subtitle' knop op je afstandsbediening. Succes!

Geposte afbeelding

Voordat je gaat posten lees eerst de regels even door, dat scheelt je een hoop zorgen...

I don`t suffer from insanity - I enjoy every minute of it

#3 labman

labman

Decorbouwer

• Members
  • 45 Posts:

Gepost 22 december 2010 - 23:04

Probeer AVIAddXSubs eens.

http://www.calcitapp...AVIAddXSubs.php

Daarmee voeg je de sub toe in je videobestand en is het selecteerbaar met de 'Subtitle' knop op je afstandsbediening. Succes!

Jammer werkt niet. Heel typisch ik heb dit probleem alleen met de film unstoppable. Mijn LG blue ray dvd-multi mediaplayer speelt alle bestanden af met losse srt files zonder problemen. Alleen met unstoppable niet. Ik kan nl. subs off/on zetten, maar bij deze film blijft hij op off staan. Dit moet toch ergens aan liggen? Vind het vreemd dat verder niemand dit probleem heeft.
Wat nog vreemder is dat ik de film wel met subs op mijn bs player via de pc kan afspelen.

#4 Goffini

Goffini

Film Producent

• Members
  • 3757 Posts:

Gepost 22 december 2010 - 23:22

Unstoppable(2010).R5.H264.ResourceRG by Dusty
Format: H.264/MPEG-4 AVC
Format: mp4a: MPEG-4 AAC LC

Misschien heeft het te maken met extentie gecombineerd met ondertitel.
Bij een pc kun je codecs installeren.

#5 labman

labman

Decorbouwer

• Members
  • 45 Posts:

Gepost 24 december 2010 - 19:06

:sh00t: grrr welke versie ik ook probeer, hij speelt geen subs af op mijn mediaplayer, terwijl elke nieuwe film ik ook download met subs erbij voeg die doen het wel gewoon, maar unstoppable niet. De functie ondertiteling blijft op off staan en ik kan dit niet wijzigen. Snap hier dus echt niets van, het moet dus iets te maken hebben met de wijze waarop ze de audio hebben aangepast volgens mij.Het ergste is dat ik niet weet wat er aan de hand is. Tja jammer misschien dat iemand nog suggesties heeft. Fijne Feestdagen allemaal

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers