Ga naar inhoud

Foto

Geen ondertitels voor nieuwe en oudere films

Jammer

2 replies to this topic

#1 RcGenk

RcGenk

Decorbouwer

• Members
  • 20 Posts:

Gepost 11 augustus 2017 - 11:22

Ik ben op zoek naar verschillende Ned ondertitels van recente films en oudere films. Maar helaas niets te vinden zoals Don't kill it met dolph lundgren uit 2016, Eloise uit 2017 American Violence 2017 The Dinner 2017  Earthtastrophe 2016

en ik kan nog veel verder gaan. Maar bij de meeste recente films zijn er wel ondertitels bij maar de films die ik graag had is er totaal niets van te vinden. Ik hoopt dat er mensen zijn die mij echt kunnen helpen en zeker bij Don't Kill It met Dolph Lundgren vermits ik al zijn films hebt behalve deze ene niet met Ned ondertitels.

#2 JR Jansen

JR Jansen

Hoofdrolspeler

• Members
  • 776 Posts:

Gepost 13 augustus 2017 - 18:06

Tja, voor blockbusters zullen er sneller subs beschikbaar zijn dan voor andere.

Soms is het even wachten en soms verschijnen er helemaal geen.

Vertalers zijn ook maar mensen en moeten als dusdanig ook keuzes maken. Hun tijd is ook maar beperkt.

Soms komen er wel eens geripte subs  beschikbaar, maar dan moet die film wel uitgebracht zijn met nl subs en ook daar geld dat blockbusters sneller en vaker komen dan andere films.

When they think they got all the answers,
i change the questions.

#3 RcGenk

RcGenk

Decorbouwer

• Members
  • 20 Posts:

Gepost 14 augustus 2017 - 16:04

Ik had het al gemerkt JR Jansen, en het ergste is het zijn ook nog zeer goede films waar je helaas geen Ned ondertitels voor vind.

Zoals Operation Dunkirk 2017 een prachtige film maar geen Ned of Duitse Ondertitels. Maar zoals een film van Dolph Lundgren Don't Kill It uit 2016 ik hebt ze allemaal behalve bij deze daar zijn helaas geen Ned of Duits Ondertitels van te vinden maar wel in verschillende andere talen. Jammer maar ik zal nog even geduld moeten hebben zoals u zelf al geschreven hebt.

Alvast bedankt JR Jansen voor uw antwoord.

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers