Ga naar inhoud

Foto

Ondertitels lopen niet gelijk met de film

Oudere Film

4 replies to this topic

#1 RcGenk

RcGenk

Snoersleper

• Members
  • 17 Posts:

Gepost 12 augustus 2017 - 09:04

Ik vind het vreemd dat er 5 ned ondertitels zijn te vinden op het  IT ofwel lopen ze vooruit ofwel lopen ze achter en dan word het moeilijk om een film te volgen, het gaat om de volgende film Category 7: The End of the World - 2005 een film die meer dan 2u duurt maar de Ned ondertitels zijn hopeloos. Wie kan mij aan de juiste ned ondertitels helpen. Ik dank jullie bij voorbaat.

#2 JR Jansen

JR Jansen

Hoofdrolspeler

• Members
  • 770 Posts:

Gepost 13 augustus 2017 - 18:23

Dan zul je een verzoekje moeten opmaken.

Dan moet je wel de versie vermelden die je gebruikt, want zo hebben we er niets aan, alhoewel ik veronderstel dat je een BRrip hebt, want voor de DVDrip zijn er subs.

When they think they got all the answers,
i change the questions.

#3 RcGenk

RcGenk

Snoersleper

• Members
  • 17 Posts:

Gepost 14 augustus 2017 - 01:43

Category7 End Of The World uit 2005 en neen het was geen DVD rip maar een HD.

Ik hebt 5 Ned Ondertitels gevonden van deze film. Bij 2 ervan die begonnen al te lopen bij aanvang van de film, 1 Liep achter op de film, 1 begon pas nadat er werd gesproken maar die bleef gewoon doorgaan bij de laatste die ik genomen had liep in het begin gelijk met de film maar na enkele minuten bleef die plots doorlopen die loopte ook vooruit op de film. Ik hebt de film verder bekeken zonder de ondertitels anders kon je niets meer volgen. Ik kan u de film doormailen als u dat wenst en u mag alle beschikbare ondertitels ervan downloaden en de film met de ondertitels bekijken. Maar ik vrees dat u hier heel snel terug gaat staan om mij gelijk te geven. Let op, met de andere ondertitels van andere films hebt ik totaal geen enkele probleem mee. Waar wij allen wel voor moeten opletten als je een blue ray film hebt moet je niet perse een blue ray ondertiteling nemen die lopen meestal niet juist. Dan is wat u zegt een DVDrip of een HD wel de juiste formaat voor die bewuste blue ray film. Dat is iets wat wij zelf moeten uitzoeken naar de juiste ondertiteling bij een film. Trouwens Cat 7 viel mij zwaar tegen tegenover Cat 6 die veel beter was. Neen ik ga geen verzoekje ervoor plaatsen alvast bedankt voor die raad, er zijn genoeg films die jullie willen vertalen en zeker recentere die gaan nu voor.

Ik dank u voor uw reactie Members

#4 JR Jansen

JR Jansen

Hoofdrolspeler

• Members
  • 770 Posts:

Gepost 14 augustus 2017 - 13:48

Raar dat jij zegt dat subs voor BRrip's niet gelijk lopen met jouw blue-ray. Voor 99% zou dat wel zo moeten zijn.

Normaal zijn syncs versie-specifiek. Syncs voor DVDrips passen meestal ook op andere versies van DVDrips. Dat is net zo voor Web-dl's en voor BRrips.

Zo zal een sub voor een BRrip van Drones meestal ook passen op een BRrip van RARBG.

Subs voor een BRrip passen dan weer vaak niet op een versie van een andere bron.

Zo zullen subs voor een BRrip niet altijd passen op een Web-dl, ook al is die van dezelfde releasegroep.

Ik heb al opgemerkt dat, bij anderen, er vaak verwarring optreed met de resolutie. Zo is een 1080p niet per definitie een blue-ray. Dat kan perfect een web-dl zijn. Ook is er soms verwarring met de container (de extensie van de file) waarin het zit. Een MKV is niet altijd een blue-ray.

Dat een film niet te zien is als de subs niet gelijk lopen, daar geef ik je 100% gelijk in.

When they think they got all the answers,
i change the questions.

#5 RcGenk

RcGenk

Snoersleper

• Members
  • 17 Posts:

Gepost 14 augustus 2017 - 15:48

Ik sluit mij helemaal aan met uw redenering Members ik gebruik nooit geen 1080p maar wel een HD of DVDrip dat wilde ik u even melden, daarmee wil ik helemaal geen afbreuk doen tegenover de mensen die dagelijks heel veel tijd  in steken om ons regelmatig een passende ondertitel te bezorgen. En dat wil ik langs deze weg ook zeggen tegen de mensen die dagelijks alle moeite en heel veel tijd erin steken voor ons een aangename filmavond te bezorgen met hun ondertitels. DANK U WEL Mensen.

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers