Ga naar inhoud

Foto

windows media player als standaard instellen

3 replies to this topic

#1 [email protected]

[email protected]

Bijrolspeler

• Members
  • 280 Posts:

Gepost 30 maart 2005 - 16:31

Ik heb sinds kort gemerkt dat als ik video-bestanden afspeel, niet mijn standaard-player - windows media player gebruikt wordt (zoals ik het wil) maar media player classic...

Ik heb geweten waar ik dit kon veranderen om windows media player weer als standaard in te stellen, maar ik kan het niet meer vinden.

kan iemand me even helpen? de pc-goeroe's onder jullie weten dit vast en zeker. Het is zo dat ik veel opties van mijn pc nog niet ken of nog maar af en toe gezien heb... en om het dan terug te vinden als het nodig is, is altijd een ramp bij mij sad.gif

#2 zwiersjuh

zwiersjuh

Talent

• Members
  • 523 Posts:

Gepost 30 maart 2005 - 16:55

Je gaat als volgt te werk smile.gif:
Rechtermuisknop op het video bestand -> Openen Met -> Programma Kiezen -> Selecteer Windows Media Player -> Vink "Dit type bestand altijd met dit programma openen" aan -> Klik op Ok.

Doe dit bij ieder type videobestand die zich opent in mpc (media player classic)
Succes smile.gif
New Posting Database Program, Get it on Xdp.nl
user posted imageuser posted imageuser posted image

#3 [email protected]

[email protected]

Bijrolspeler

• Members
  • 280 Posts:

Gepost 30 maart 2005 - 19:04

ok bedankt, zo werkt het ook, maar dan kan ik nog niet alle bestandstypen selecteren die in zo wil afspelen in windows media player....

Maar ik denk dat ik het ondertussen gevonden heb, het antwoord zat IN windows media player, onder EXTRA, OPTIES, BESTANDSTYPEN .....

Hier kan je dan alles selecteren ....

lol , gewoon toevallig opgekomen zojuist tongue.gif

#4 zwiersjuh

zwiersjuh

Talent

• Members
  • 523 Posts:

Gepost 30 maart 2005 - 19:09

Oke, Probleem is dus op gelost lock.gif
New Posting Database Program, Get it on Xdp.nl
user posted imageuser posted imageuser posted image

0 Gebruiker(s) lezen dit topic