Ga naar inhoud

Foto

Boogeyman 2005

4 replies to this topic

#1 FUNLOVIN

FUNLOVIN

Op-Auditie

• Members
  • 120 Posts:

Gepost 09 april 2005 - 20:04

Boogeyman 2005

foto van www.filmfocus.com

frustrated.gif

Oke, betere helft en ik hebben net deze film bekeken. Het gaat over een jongen die denkt dat zijn vader door de Boogeyman is meegenomen. Omdat Boogeyman in een kast woont en hij pa-lief hardhandig door de kast ziet verdwijnen, heeft hij een ingebouwde-kasten-fobie opgelopen. Jaren later gaat hij terug naar de plek des onheils om zijn angst onder ogen te zien.

Het gegeven is wel leuk, dachten we, voor een horrorfilm. Maar groot werd onze frustratie: het duurt veel te lang voordat de film op gang komt. Horror? Nou, niet veel van kunnen merken, afgezien van misschien 1 of 2 schrikmomentJES. De laatste 10 minuten waren wel oké, maar de lijdensweg ernaar toe .... rifle.gif

Lichtflitsen, bewegende camerabeelden die je misselijk maken, onduidelijke beelden die aan de sfeer moeten bijdragen, maar ons het gevoel gaven: HOE LANG DUUUUUUUUURT DEZE FILM NOG (en hij is maar 80 minuten). Natuurlijk kan je de film ook uitzetten, maar als je jezelf movie-die-hard noemt, draai je je hand niet om voor zo'n filmpje angel_not.gif

Van ons krijgt deze film ** van de *****
Sugar? No, I am sweet enough!

#2 RonaldPW

RonaldPW

Acteur

• Members
  • 305 Posts:

Gepost 10 april 2005 - 09:50

Zonde van mijn tijd dus o deze te gaan kijken.

Goeie review trouwens FunLovin, hopeijk komen er nog meer van deze reviews thumb_yello.gif

#3 Rob

Rob

Film Producent

• Members
  • 15002 Posts:

Gepost 10 april 2005 - 10:08

Klopt thumb_yello.gif

Het volgende rijtje zou het helemaal compleet maken vind ik.

Regie: ....
Cast: ....
Genre: ....
Lengte: ....
IMDb: ....
Trailer: ....
Cijfer: ....

Misschien iets voor de volgende. unsure.gif

#4 champ_1

champ_1

Film Regisseur

• Members
  • 2274 Posts:

Gepost 12 mei 2005 - 13:52

ik vond alleen het einde maar spannend...

een 6 beerchug.gif
user posted image

#5 lbuysers

lbuysers

Film Producent

• Members
  • 2907 Posts:

Gepost 12 mei 2005 - 14:07

Het lijkt wel alsof Hollywood is vergeten hoe ze goede horrorfilms moeten maken. Werden we de afgelopen weken al getrakteerd op B-horror als Cursed en White Noise, nu is het de beurt aan onze grote kindervriend Boogeyman. Maar Boogeyman laat zien dat het allemaal nog veel erger kan. Cursed mocht dan misschien wel beschamend banaal zijn, de film was in ieder geval wel gewoon uit te zitten.

4/10
user posted image

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers