Ga naar inhoud

Foto

Fantastic Four

22 replies to this topic

#1 lbuysers

lbuysers

Film Producent

• Members
  • 2907 Posts:

Gepost 29 april 2005 - 12:12

Fantastic Four (Trailers)

Verfilming van de Marvel-stripserie over vier machtige superhelden die met hun buitengewone krachten de strijd aanbinden met de boosaardige Dr. Doom

Regie: Tim Story
Cast: Ioan Gruffudd, Jessica Alba, Chris Evans, Michael Chiklis
Genre: Actie, Avonturenfilm, Science Fiction, Fantasy
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0120667/
Lengte: 123 minuten
Nederlandse releasedatum: 14 juli 2005

Als een experimentele ruimtereis misgaat, worden vier mensen genetisch veranderd door kosmische straling. Reed Richards, uitvinder en leider van de groep, kan zijn elastische lichaam helemaal uitrekken en noemt zichzelf Mr. Fantastic. Zijn vriendin Sue Storm kan zichzelf onzichtbaar maken en als The Invisible Woman krachtvelden creŽren. Haar jonge broer Johnny Storm heeft controle en macht over het vuur en kan ook zijn eigen lichaam in vuur en vlam zetten, wanneer hij The Human Torch wordt. Piloot Ben Grimm is veranderd in een supersterk rotswezen, genaamd Thing. Samen bundelen de Fantastic Four hun unieke krachten om de kwade plannen van Doctor Doom tegen te houden.

'Fantastic Four' is gebaseerd op de Marvel-stripboeken van Stan Lee en Jack Kirby, die ook samen onder meer de Hulk bedachten. Lee is bovendien de schepper van Spider-Man, die door regisseur Sam Raimi een paar succesvolle verfilmingen heeft gekregen. Van 'Fantastic Four' werd in 1994 al een film gemaakt om nooit uitgebracht te worden. Zonder medeweten van cast en crew, maakte de studio de toenmalige verfilming alleen maar om de rechten op het stripboek niet te verliezen. Elf jaar later is de strip toch in filmvorm in de bioscoop te zien, geregisseerd door Tim Story ('Barber Shop'). Als helden zijn Ioan Gruffudd ('King Arthur'), Jessica Alba ('Sin City', 'Dark Angel'), Chris Evans ('Cellular') en Michael Chiklis ('The Shield') gecast.

**** Dit is wel mijn genre van films, ik vond X-Men al goed en X2, hopelijk is deze net zo goed ****

Deze post is bewerkt door lbuysers: 29 april 2005 - 22:51

user posted image

#2 da-rotterdammer

da-rotterdammer

Acteur

• Members
  • 379 Posts:

Gepost 29 april 2005 - 15:15

ik hoop ook dat het wat gaat worden wat inderdaad x-men en x2 waren zeer goed is even afwachten tot het zover is

groetjes

pepsi.gif beerchug.gif
user posted image

#3 champ_1

champ_1

Film Regisseur

• Members
  • 2274 Posts:

Gepost 12 mei 2005 - 16:28

deze film moet ik gewoon zien! laugh.gif
user posted image

#4 Kelv0n

Kelv0n

Talent

• Members
  • 514 Posts:

Gepost 13 juni 2005 - 14:01

moet dit niet bij de previews...

#5 lbuysers

lbuysers

Film Producent

• Members
  • 2907 Posts:

Gepost 13 juni 2005 - 14:14

QUOTE (Kelv0n @ Jun 13 2005, 15:01)
moet dit niet bij de previews...

Als je goed had gekeken dan had je kunnen zien dat die daar ook al te vinden was.
user posted image

#6 Roygroen

Roygroen

Oscar Winnaar

• Members
  • 1140 Posts:

Gepost 13 juni 2005 - 15:53

Lijkt me echt een top film thumb_yello.gif

ik ga hem zeker wel kijken beerchug.gif
F.E.A.R
user posted image

#7 champ_1

champ_1

Film Regisseur

• Members
  • 2274 Posts:

Gepost 29 juni 2005 - 15:20

Heb het liedje ervan al gehoord.

Ben boody feat Anastacia met everything burns beerchug.gif
user posted image

#8 Zinu

Zinu

Film Regisseur

• Members
  • 1827 Posts:

Gepost 29 juni 2005 - 15:54

ah is er ook een game van ofzo? Want ik heb Fantastic.4-RELOADED aan het kopen (RELOADED=games only?)

#9 Kelv0n

Kelv0n

Talent

• Members
  • 514 Posts:

Gepost 29 juni 2005 - 20:44

reloaded released alleen games...

en btw een "review" is toch een tekstje dat je maakt wnr je de film hebt gezien dus my question is why the fuck poste het ier asset nogni te "kope" was of daget nogni hebt gezien

#10 Zinu

Zinu

Film Regisseur

• Members
  • 1827 Posts:

Gepost 30 juni 2005 - 10:12

Tja hij heeft wel gelijk @ reviews. Dit is eerder gewoon een preview.

#11 Kelv0n

Kelv0n

Talent

• Members
  • 514 Posts:

Gepost 30 juni 2005 - 17:29

nja als film nog niet is gezien of uit is vind is dus why posten in previews en reviews :/ delete review ofz niemand weet hoe goed hij of slecht hij is

#12 lbuysers

lbuysers

Film Producent

• Members
  • 2907 Posts:

Gepost 30 juni 2005 - 18:50

QUOTE (Kelv0n @ Jun 30 2005, 18:29)
nja als film nog niet is gezien of uit is vind is dus why posten in previews en reviews :/ delete review ofz niemand weet hoe goed hij of slecht hij is

Er worden geen topics gedelete. Kan nu ook gewoon blijven staan, film komt volgende week uit.
user posted image

#13 champ_1

champ_1

Film Regisseur

• Members
  • 2274 Posts:

Gepost 30 juni 2005 - 20:32

QUOTE (Kelv0n @ Jun 30 2005, 18:29)

trailers..... beerchug.gif
user posted image

#14 Kelv0n

Kelv0n

Talent

• Members
  • 514 Posts:

Gepost 30 juni 2005 - 22:35

lame

trailers zeggen nooit iets

in trailers laten ze gewoon de beste stukjes zien als je trailer heb gezien is er niets nieuws in film grotendeels... er zijn VEEL trailers waar je van zegt WAUW ZALIG en die film zuigt of trailer Boo000ring en die film is dan leet

ik wil gewoon zeggen: trailers zeggen niets

"whiners:sarcasme" angry.gif

#15 Zinu

Zinu

Film Regisseur

• Members
  • 1827 Posts:

Gepost 03 juli 2005 - 17:12

Ze geven je een beeld van wat voor film de film is.

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers