Ga naar inhoud

Foto

Batman Begins

8 replies to this topic

#1 lbuysers

lbuysers

Film Producent

• Members
  • 2907 Posts:

Gepost 20 juni 2005 - 11:48

Batman Begins (Trailer)

Regisseur Christopher Nolan ('Memento') laat zien hoe Bruce Wayne (Christian Bale) aan zijn alter ego kwam: de zwarte superheld Batman

Regie: Christopher Nolan
Cast: Katie Holmes, Morgan Freeman, Michael Caine, Christian Bale, Gary Oldman
Genre: Actie, Fantasy
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0372784/

Toen Bruce Wayne (Christian Bale) nog een klein jongetje was, zag hij hoe zijn ouders voor zijn neus vermoord werden. Zijn leven is obsessief vervuld van wraakgevoelens en hij vlucht naar het Oosten, waar hij in de leer gaat bij de gevaarlijke ninja-leider Ra's Al-Guhl. Wanneer hij terugkomt in Gotham City wordt de stad geregeerd door criminelen en Bruce besluit een nieuw persoon te worden om de misdaad tegen te gaan: Batman. Samen met de politieagent Jim Gordon gaat Batman op pad, de strijd met de criminaliteit aan.

'Batman Begins' is alweer de vijfde Batmanfilm, sinds Tim Burton in 1989 de stripheld nieuw leven inblies. Hoofdrolspeler Christian Bale ('American Psycho') neemt het stokje over van Michael Keaton, Val Kilmer en George Clooney. De regie is dit keer in handen van de Engelsman Christopher Nolan, die in 2000 de opvallende thriller 'Memento' maakte. Met 'Batman Begins' neemt hij een stap terug in de tijd, om te laten zien hoe Bruce Wayne tot zijn alter ego is gekomen. Naast Bale zijn er rollen weggelegd voor Michael Caine, Liam Neeson, Morgan Freeman, Gary Oldman en Katie Holmes.
user posted image

#2 lbuysers

lbuysers

Film Producent

• Members
  • 2907 Posts:

Gepost 20 juni 2005 - 11:49

En van de sterke kanten van Batman is dat hij zo menselijk is. Hij heeft geen bovennatuurlijke superkrachten, maar slechts een enorme wilskracht en een zeer uitvoerige en vergaande training, plus een aantal fantastische technologische hulpmiddelen. Dat is wat hem zo aantrekkelijk maakt, samen met de psychologie die achter hem schuilt. En Nolan is er met vlag en wimpel in geslaagd die succesfactoren naar het witte doek te vertalen. Daarmee heeft de nog jonge regisseur eigenlijk de beste superheldenfilm tot nu toe gemaakt.
user posted image

#3 champ_1

champ_1

Film Regisseur

• Members
  • 2274 Posts:

Gepost 08 juli 2005 - 22:13

Ik geef de film een 7 thumb_yello.gif
user posted image

#4 Kelv0n

Kelv0n

Talent

• Members
  • 514 Posts:

Gepost 10 juli 2005 - 12:42

geen superkrachten goede wilskracht nja doe jij eens na wat hij in al zen 5 films gedaan heeft... voor stuk ongeloofwaardig "duh" tongue.gif

#5 Roygroen

Roygroen

Oscar Winnaar

• Members
  • 1140 Posts:

Gepost 10 juli 2005 - 12:47

Ik vond hem niet zo goed een beetje afgeraffelt gewoon een slechterik en dan wint batman klaar. dry.gif dry.gif

net zo als blade trinity laugh.gif laugh.gif

een 4 van mij smile.gif
F.E.A.R
user posted image

#6 Kelv0n

Kelv0n

Talent

• Members
  • 514 Posts:

Gepost 10 juli 2005 - 13:43

partytime.gif achja de vorige 4 batmans waren ook zo eh de 2 van Tim Burton waren nog aan te zien maar die met schwarzenegger en batman ... forever of hoe noemde hij trok op niet :/ deze was toch wel bij de beste van ze smile.gif

#7 Funboy

Funboy

Hollywood Ster

• Members
  • 864 Posts:

Gepost 12 augustus 2005 - 23:44

Een 6/10.

Ik vond hem toch niet zo goed dan ik verwacht had.

#8 elma_illusion

elma_illusion

Film Regisseur

• Members
  • 2317 Posts:

Gepost 15 maart 2006 - 17:07

een genot om naar te kijken.. batman van de andere kant... een kappot persoon hoe hij word verbouwd naar een held... doordat men dit heeft laten zien kan je veel meer meeleven met de persoon.... begrijp je waarom hij die keuzes maakt... beste Badman film tot nu toe!! 8/10

#9 dvd_enquirer

dvd_enquirer

Op-Auditie

• Members
  • 94 Posts:

Gepost 08 april 2006 - 10:59

Ik had gemengde gevoelens bij deze film. De invalshoek la sgekwetste persoon die eigenlijk kiest voor een marginaal bestaan beviel me wel, maar verder verliep de film nogal voorspelbaar, en was het verhaal nogal dunnetjes. Christian bale speelt echter wel goed.

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers