Ga naar inhoud

Foto

TMPGEnc Plus

20 replies to this topic

#16 Goffini

Goffini

Film Producent

• Members
  • 3757 Posts:

Gepost 25 juni 2007 - 18:59

Jullie moeten de ondertitel de naam geven van de oorspronkelijke film, bijvoorbeeld salvin.avi met salvin.srt

#17 cooper891

cooper891

Snoersleper

• Trial
  • 1 Posts:

Gepost 17 december 2007 - 16:06

QUOTE(alexalaa @ Feb 10 2007, 22:35) Bekijk Post
Ik converteer de film met TMPGEnc plus maar het kost mij 18 uur lang om te zetten van avi (690 mb) naar m2v en mp2 bestanden en ik weet het niet hoe kan dat ????????

Ik heb hetzelfde probleem en ik geraak er egt niet uit hoe ik die error kan laten verdwijnen frustrated.gif
kan iemand me helpen op msn ofzo?

msn: [email protected]

#18 Luvlektrik

Luvlektrik

Snoersleper

• Members
  • 9 Posts:

Gepost 19 november 2008 - 16:53

Ik heb ook een lastig probleem met dit programmatje. Wanneer ik een aXXo film probeer te converten geeft hij een foutmelding omdat de breedte en hoogte van de film geen veelvoud is van 8. De resolutie is bv. 660 x 360 en dan kan ik hem niet converten. Maar dit is altijd zo bij aXXo films dus moet ik ze eerst omzetten via een ander programma naar een andere resolutie om dan de film via TMPGEnc van ondertitels te voorzien en daarna moet ik het nog eens omzetten naar mp4 voor mn iPhone. Hierdoor is de kwaliteit niet meer zo goed. Iemand een oplossing? Bv. een programma om aXXo films meteen naar mp4 om te zetten en terwijl ook subtitles in branden? De subtitles moeten er namelijk in gebrand worden omdat hij die ondertitels anders niet laat zien op de iPhone....

Alvast bedankt!

#19 Aps

Aps

Film Producent

• Members
  • 8125 Posts:

Gepost 19 november 2008 - 21:39

@ Luvlektrik
Total Video Converter 3.12
je axxo films direct naar mp4 met ingebakken subs (in te stellen op lettertype, kleur en grootte)
kwaliteit kiezen tussen low, medium en high (heeft invloed op grootte van bestand, ik kies High MP4 voor PSP, en een film wordt dan zo rond de 400-500 mb)
omzetsnelheid hangt van je pc af, bij mij duurt het ong 20 a 30 min. voor een 700mb bestand.

Geposte afbeelding

Voordat je gaat posten lees eerst de regels even door, dat scheelt je een hoop zorgen...

I don`t suffer from insanity - I enjoy every minute of it

#20 Luvlektrik

Luvlektrik

Snoersleper

• Members
  • 9 Posts:

Gepost 21 november 2008 - 16:20

QUOTE (Aps @ Nov 19 2008, 21:39) <{POST_SNAPBACK}>
@ Luvlektrik
je axxo films direct naar mp4 met ingebakken subs (in te stellen op lettertype, kleur en grootte)
kwaliteit kiezen tussen low, medium en high (heeft invloed op grootte van bestand, ik kies High MP4 voor PSP, en een film wordt dan zo rond de 400-500 mb)
omzetsnelheid hangt van je pc af, bij mij duurt het ong 20 a 30 min. voor een 700mb bestand.

Oké bedankt! Ik ga hem zo meteen eens testen!

#21 groovestyler

groovestyler

Op-Auditie

• Members
  • 90 Posts:

Gepost 07 mei 2009 - 21:11

QUOTE (Luvlektrik @ Nov 21 2008, 17:20) <{POST_SNAPBACK}>
QUOTE (Aps @ Nov 19 2008, 21:39) <{POST_SNAPBACK}>
@ Luvlektrik

Oké bedankt! Ik ga hem zo meteen eens testen!

tussen welke encoders kun je kiezen bij Tmpeg plus ?

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers