Ga naar inhoud

Foto

WIP

1 reply to this topic

#1 Rob

Rob

Film Producent

• Members
  • 15002 Posts:

Gepost 11 februari 2007 - 17:59

WIP v3.0 oftewel Work In Progress (vernieuwde versie)

Na enige afwezigheid van de WIP, gaan we nu terug van start met een vernieuwde versie. Hieraan veranderen we een paar kleine details om het makkelijker te maken.

Wil je een wip-melding doen dan kan dit!

• Via PM naar Unlimited Movie
  • In de toekomst kan dit nog uitbreiden.

Wat moet ik vermelden in een WIP melding?

• De naam van de film of serie (Liefst met Jaargang en voor een serie met aflevering bij)zet dit a.u.b in de titel van de PM met de vermelding "WIP" en dan de naam (bv WIP Warrior 2011 of WIP Castel 2011 S01Eps.01).
  • De IMDB link --> Zeer belangrijk.
  • De versie die je aan het vertalen bent (de bestandsnaam is vaak voldoende). --> Zeer belangrijk.
  • Wie de vertaling maakt. (Dit is geen vereisten als jij er zelf aan werkt! dan neem ik de naam van je ondertitel.com profiel)
  • Hoe ver je al zit.
  • Maak je zelf een deadline! Het moment waarop je probeert klaar te zijn met de vertaling, dat is niet verplicht maar wel gewenst.

Hier zal dan een duidelijk overzicht staan van wie waar mee bezig is.

Als de ondertitel klaar is stuur dan ook een PM of laat je ondertitel door ons online zetten met uw eigen credits uiteraard! (naar Unlimited Movie)

Als je geen deadline hebt opgegeven en je melding staat al 3 weken op de WIP stuur ik een PM om te vragen of je er nog aan werkt. Gelieve binnen de 5 dagen te antwoorden, anders gaat hij van de WIP. Als de deadline niet gehaald wordt dan sturen wij ook een PM met dezelfde vraag. Reageer je wel dan wensen we je uiteraard nog veel succes met het verder vertalen en laten we de WIP staan. Probeer er aan te denken als het door een bepaalde reden later gaat afzijn on te verwittigen zo weten de mensen die op JOUW vertaling wachten ook wanneer ze kunnen kijken.

Veel plezier met vertalen & Vergeet je werk niet te melden!

Unlimited Movie (Communiceer met Unlimited Movie i.v.m. WIP)

Deze post is bewerkt door Unlimited Movie: 16 december 2011 - 21:23
Update

#2 Unlimited Movie

Unlimited Movie

Op-Auditie

• Banned
  • 100 Posts:

Gepost 16 december 2011 - 21:58

WIP Films

Meld je werk!

www.******.eu

0 Gebruiker(s) lezen dit topic