Ga naar inhoud

Foto

media player 11 donker beeld

7 replies to this topic

#1 hasie

hasie

Snoersleper

• Members
  • 14 Posts:

Gepost 05 juli 2007 - 23:13

hoi wie kan mij helpen
ik heb media player 11 op win xp
het maakt niet uit welke film ik kijk de contrast en of licht kan ik niet hoger of lager zetten
en terweil de film aan het spelen is als ik dan op iets anders klik zoals desktop os ik maak het media player klein
dan word het opeens voledig scherm en de beeld is zovere gezoomd dat je het niet een kan zien
ja kan dan kliken wat je wil het helpt niet ik moet dan echt de hele pc opnieuw opstarten anders gaat het niet weg.
wie kan mij dus helpen
ik heb wel zat andere players
maar vind media met vobsub lekker werken

groetjes hasie

#2 Tufkap

Tufkap

Film Producent

• Members
  • 2592 Posts:

Gepost 06 juli 2007 - 08:47

Tsja, mediaplayer is niet de beste speler. Zaken zoals contrastinstellingen zitten er volgens mij zelfs niet in. De zoom en full-screen (vooral als je van full-screen naar een venster gaat en dan terug) functie zijn gewoon slecht.

Als je echt geen andere player wil gebruiken moet je er mee leren leven denk ik.

Kijk in de WIPv2.0 sectie en voorkom dubbel werk

#3 ilco

ilco

Hollywood Ster

• Members
  • 854 Posts:

Gepost 06 juli 2007 - 12:56

Als je dan via je mediaplayer niet je contrast / helderheid aan ken passen, zou dit alternatiever wijze toch via je monitor kunnen regelen huh.gif

En ipv je PC te resetten : 'ALT' + 'F4' tegelijk in te drukken om WMP11 af te sluiten, en 'F11' om te kunnen switchen tussen volledig of klein venster.. sleep.gif

#4 edwindhoos

edwindhoos

Acteur

• Members
  • 402 Posts:

Gepost 06 juli 2007 - 22:28

Probeer eens links onder in wmp, met je rechter muisnop te klikken krijg je als het goed is een menu als ik het mij goed herinner.
En anders in het scherm zelf, zo heb ik toen ook aan helderheid contrast kunnen morren.

#5 hasie

hasie

Snoersleper

• Members
  • 14 Posts:

Gepost 06 juli 2007 - 22:56

sorry voor het late antwoord

tufkap er zijn instelingen op wmp
zoals equalizer , contrast , helderheid , verzadiging , tint ,afspeelsnelhijd enz enz
en je hoef maar normaal 2 keer kliken op de beeld en het is full screen en weer twee keer kliken en weer normaal beeld.

maar ik weet nou niet of het door de codecs komt
maar opeens kan ik de funktie zoals helderheid niet meer instellen
ik zie de schuif wel ik kan het ook wel bewgen met de muis maar zodra ik de muis loslaat komt die weer op zijn standaard insteling weer terug.

en de laatste tijd is het zo dat als ik b.v. shrek aanzet en de kinderen kijken het op tv
dan wil ik naar het internet om andere dingen te doen
als ik dan op het vakje klik om de beeld kleiner te maken of als ik op internet explorer klik dan loopt de pc helemaal vast
dan kan je alle knopjes drukken wat je wil maar je krijg het niet weg maar de film speelt gewoon door op de tv (ilco) ook f11
en op de pc heb ik aleen maar een zwart beeld met een stukje groen rood beeld net of het beeld 600keer vergroot is en dat ik dan maar een klein stukje van die srek zie bijvoorbeeld zijn knopje van zijn trui maar dan zo groot als mijn hand .

met media player clasic heb ik dit ook
aleen met vlc en bs player heb ik het niet

en anders welke software is het makelijkste en dat ik ook beeld instelingen kan wijzigen.
maar hij moet het ook doorgeven aan de tv
want met bs player kan ik doen wat ik wil maar aleen op de pc heb ik verandering in het beeld
maar niet op het tv daar blijf die standaard.
als je een cam versie film soms kijk is dit zo hinderlijk meestal te donker
dus wie geeft mij meer tips

groetjes
hasie

#6 Goffini

Goffini

Film Producent

• Members
  • 3757 Posts:

Gepost 06 juli 2007 - 23:27

Vraag 1: Zijn deze problemen altijd zo geweest of van de laatste tijd?
Vraag 2: Heb je misschien de laatste tijd nieuwe software geplaatst voor een nieuwe afspeler.
Namelijk het nadeel van veel afspeelapparaten is dat ze zich de extenties toe-eigenen van andere eerder geplaatste afspelers.
Kijk eens bij Beeld.....>>>>Tegels, welk pictogram je ziet of klik op de film en kijk waarmee die Eigenschappen staat voor Openen met.
Je hebt Media Player Classic zeg je, dat is een zeer vreemde vogel, ik heb op een website filmpjes met codes voor Windows Media Player om de films te kunnen laten zien, open ik nu op mijn computer Media Player Classic dan kan ik ineens mijn eigen films op mijn website niet meer bekijken. ik moet dan de software van Windows Media Player opnieuw plaatsen, wil ik alles werkend krijgen.
Dus probeer eerst eens Windows Media Player opnieuw te installeren.
Andere goed werkende afspelers: Zoomplayer, GomPlayer, VLC Media Player, Media Coder, DVD X Player 4.0.........

#7 ondertitel-01

ondertitel-01

Snoersleper

• Members
  • 5 Posts:

Gepost 01 augustus 2008 - 14:11

Codec pack installeren wink.gif

#8 R_E_D

R_E_D

Film Producent

• Members
  • 3799 Posts:

Gepost 01 augustus 2008 - 14:43

Ik maak gebruik van een MARMITEK Pc to TV sender, om mijn films op TV te bekijken.
Als je het K-Lite Codec Pack met de Media Player Classic gebruikt werkt alles vlekkenloos. Extra contrast stel ik in via de videokaart.

Geposte afbeelding

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 gebruikers, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers